Stat de cunoștințe de Educație Fizică în învățământ, cercetare

Acest articol apare dintr-un documentar de cercetare al cărui obiectiv a fost de a identifica pozițiile conceptuale de-a lungul Educație Fizică prezent în cercetarea educațională produs în Columbia, între 1998 și 2012. Am făcut o analiză de conținut întrebarea de cercetare în cadrul Educației Fizice „despre ce educă sau servește pentru a educa”. Am identificat 213 cercetare educațională elaborate în contextul Educației Fizice și, după ce a fost analizat, am identificat conceptuale perspective (curenți, tendințe sau școli de gândire) de educație fizică, a corpului și a motorului, ceea ce înseamnă o abordare a elementelor constitutive ale acestor domenii de cercetare. Concluziile studiului arată o predominanță de curente teoretice activității psihomotorii și de perspectivă conceptuală marcat de sport, o tendință în învățământ moralitate și apariția unor noi descrieri epistemică.Cuvinte cheie: Educație Fizică, învățământ, Cercetare, Corpul, abilitati Motorii, abilitati motorii, Sport.

Educație Fizică

Această lucrare se bazează pe cercetarea documentară care vizează identificarea abordărilor conceptuale privind Educația Fizică în învățământ, cercetare efectuată în Columbia, între 1998 și 2012. Analiza a fost făcută de conținutul de cercetare desfășurate în contextul Educației Fizice „pe ce educă sau servește pentru a educa”. Un total de 213 de piese de cercetare educațională referitoare la Educație Fizică au fost identificate și analizate cu privire la conceptual perspective (curente, tendințe, sau școli de gândire) pe de Educație Fizică, corpul, și de mobilitate, reprezentând o abordare a elementelor constitutive ale acestor domenii de cercetare. Concluziile relevă dominanța Psihomotricității teoretice actuale și de perspectivă conceptuală definită de sport, morale, educaționale tendință, și apariția unor noi epistemice descrieri.Cuvinte cheie: Educație Fizică, Învățământ, cercetare, Corpului, Mobilitatea, Psihomotricitatea, Sport.

Educație Fizică

În America latină este evidentă creșterea în producția de academice și de cunoștințe științifice în domeniul Educației Fizice, recreere și sport; acest lucru face necesar să se cunoască cum trebuie setați acest câmp pentru a interoga și hartă istoria lor academice de producție. Această stare de la artă nu se limitează la bibliografice Educație Fizică  analize sau sinteze de investigații, sau în jos pentru a face inventar sau identificarea de producție, sau pentru caracterizarea academice și științifice de producție, precum și pentru a ridica în mod critic, printre alți autori, Diaz-Barriga (1990), Ferreira (2002), Jimenez (2006), Romanowski și Ens (2006), Gonzalez et al. (2008), Betti și colab. (2011) și Cabrera (2013).Ca urmare a proliferării de cercetare și lucrări academice începând cu anii nouăzeci, împrăștierea și difuze de identitate temă în Educație Fizică ridică nevoie, în primul rând, pentru a identifica educaționale, de cercetare dezvoltate în acest domeniu; în al doilea rând, pentru a crea un instrument de a organiza, de grup, și de a clasifica informații; și în al treilea rând, pentru a da un sens rezultatelor.

Trebuie să știu Educație Fizică despre starea de producere a cunoașterii în domeniul educației în Columbia există o reînnoire a Mișcării Pedagogice care la începutul deceniului anilor optzeci a dat un viraj la educație, și să creeze noi obiecte și probleme de cercetare: a permis consolidarea Centrului de Studii și Cercetări în educație (CEID) la nivel național; recunoașterea producției pedagogice crezut naționale, în Revista de Educație și Cultură; consolidarea publicarea Educație și Cultură,ca un proiect cultural de profesori, care oferă un cont de diversitatea pedagogice crezut, și apariția unor congrese, predare la nivel național și internațional (Tamayo, 2006).Din perspectiva descrisă, realitatea educației naționale a fost creat —în mare măsură— de învățământ, de cercetare dezvoltat în ultimii ani, care, înainte de a fi o comunitate academică (în sensul de tradiție de știință) a reușit să construiască o dinamică care este evidențiat printr-un set de forțe în care subiecții, practici și discursuri sunt generatoare de stres anumite dispoziții. Diaz (1995: 334) a propusnoțiunea de intelectual domeniul educației, ca o explicație pentru domeniul educației ca un scenariu de luptele interne pentru hegemonie dintre grupuri și intelectuali, care se luptă pentru controlul pozițiile și orientările de limba în domeniu și o etapă de recreere ale conflictelor —și cu— domeniul politic.